Blagovna znamka Od Jakoba do Jakoba


V turizmu postaja oblikovanje in pripovedovanje zgodb (Angleži temu pravijo storytelling, Slovenci pa smo izbrali izraz zgodbarjenje) učinkovito orodje za pomoč razvoju in trženju turističnih destinacij, produktov, znamenitosti in ponudnikov. Slovenija je bogata z zgodbami v turizmu. Te imajo tudi turistični tržni potencial, vseeno pa velikokrat še niso v zadovoljivi meri vpete v turistične produkte, prav tako pri nas vse prevečkrat razpolagamo s turističnimi produkti brez zgodb.


Javni zavod Sotočje Medvode je v sodelovanju s Kmetijsko zadrugo Medvode konec leta 2015 zato začel ustvarjati novo zgodbo, katere ključni del je blagovna znamka OD JAKOBA DO JAKOBA. Ime znamke ima več pomenov, saj se navezuje na enega najbolj znanih Slovencev, ki je hkrati zavetnik občine Medvode – to je Jakob Aljaž. Prav tako Medvoško občino geografsko definirata dve cerkvi svetega Jakoba na obronkih občine: ena na vrhu, v Polhograjskih Dolomitih, druga pa na polju, v Hrašah.
Cilj blagovne znamke OD JAKOBA DO JAKOBA je v povezovanju kvalitetnih domačih pridelkov, izdelkov in storitev pod enim imenom. To ime bo širše prepoznavno in bi v njem ljudje zaznali dodano vrednost v zagotavljanju kvalitete.

V znamko želimo povezati domače pridelovalce oziroma njihove izdelke in pridelke (mleko, jogurti, sir, meso, sezonska zelenjava itn.), domače proizvajalce (izdelki iz lesa, kovine, umetne mase, umetniške izdelke itn.) ter ponudnike različnih storitev (prenočišča, gostinske storitve itn.).

V blagovni znamki že sodelujejo uveljavljeni pridelovalci (Kmetije Mis, Malenšek, Jeraj, Pr' Črnet itn.), vključiti pa nameravamo najboljše ponudnike storitev (med drugim tri medvoške Gostilne Slovenija: Gostilna Mihovec, Gostilna Belšak in Gostilna Dobnikar). Možnost vključitve v blagovno znamko bodo dobili tudi ostali ponudniki dobrih domačih pridelkov ali izdelkov.

Blagovna znamka Od Jakoba do Jakoba, Medvode


Zavedamo se, da je v sodobnem tržnem gospodarstvu dobra in prepoznavna blagovna znamka resnično pomembna, saj spodbuja prepoznavnost, prehiteva konkurenco, ustvarja reference, vestno izpolnjuje obljube in pričakovanja uporabnikov ter ohranja čustven stik s stranko.

Spletno mesto uporablja piškotke. Z njimi zagotavljamo funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Več o piškotkih Se strinjam Onemogoči piškotke