Blagovna znamka Od Jakoba do Jakoba
V turizmu postaja oblikovanje in pripovedovanje zgodb (Angleži temu pravijo storytelling, Slovenci pa smo izbrali izraz zgodbarjenje) učinkovito orodje za pomoč razvoju in trženju turističnih destinacij, produktov, znamenitosti in ponudnikov. Slovenija je bogata z zgodbami v turizmu. Te imajo tudi turistični tržni potencial, vseeno pa velikokrat še niso v zadovoljivi meri vpete v turistične produkte, prav tako pri nas vse prevečkrat razpolagamo s turističnimi produkti brez zgodb.
V znamko želimo povezati domače pridelovalce oziroma njihove izdelke in pridelke (mleko, jogurti, sir, meso, sezonska zelenjava itn.), domače proizvajalce (izdelki iz lesa, kovine, umetne mase, umetniške izdelke itn.) ter ponudnike različnih storitev (prenočišča, gostinske storitve itn.).
V blagovni znamki že sodelujejo uveljavljeni pridelovalci (Kmetije Mis, Malenšek, Jeraj, Pr' Črnet itn.), vključiti pa nameravamo najboljše ponudnike storitev (med drugim tri medvoške Gostilne Slovenija: Gostilna Mihovec, Gostilna Belšak in Gostilna Dobnikar). Možnost vključitve v blagovno znamko bodo dobili tudi ostali ponudniki dobrih domačih pridelkov ali izdelkov.
Zavedamo se, da je v sodobnem tržnem gospodarstvu dobra in prepoznavna blagovna znamka resnično pomembna, saj spodbuja prepoznavnost, prehiteva konkurenco, ustvarja reference, vestno izpolnjuje obljube in pričakovanja uporabnikov ter ohranja čustven stik s stranko.